کد خبر: 1231023
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
 غلامرضا مسکنی 

جوان آنلاین: یکی از شهروندانی که در جریان حادثه تیراندازی مرد شرور در محله نارمک زخمی شده‌بود، فوت شد. در جریان این حادثه سه مأمور به شهادت رسیدند و دو مأمور دیگر هم به شدت زخمی شده‌اند و در قسمت مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند. چهار شهروند هم زخمی و در بیمارستان بستری هستند. 
ساعت ۲۲ شامگاه یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه قاضی امیر حسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک از شهادت مأمور پلیسی در درگیری با فرد شرور مسلحی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی در بیمارستان انصاری با پیکر بی‌جان گروهبان یکم فرزاد روزبهانی روبه‌رو شد که با شلیک گلوله‌ای به قلبش به شهادت رسیده‌بود. بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل مأمور پلیس به مرد موتور‌سواری مشکوک می‌شود و دستور ایست می‌دهد. وی وقتی برای بررسی مدارک به سوی او می‌رود با شلیک مرد موتور سوار زخمی می‌شود و به شهادت می‌رسد. 
در حالی که تحقیقات برای شناسایی عامل شهادت پلیس ادامه داشت، ساعت ۲ بامداد به بازپرس جنایی خبر رسید مرد موتور سوار در دو درگیری دیگر در خیابان رسالت، چهار مأمور پلیس و چند شهروند را با شلیک گلوله زخمی کرده است که در جریان آن دو مأمور در دم به شهادت می‌رسند و دو مأمور دیگر و چند شهروند زخمی هم تحت درمان قرار دارند. از سوی دیگر مشخص شد در این دو درگیری مرد مسلح هم با شلیک مأموران به هلاکت می‌رسد. 

 چهارمین کشته 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، تیم پزشکی بیمارستان اعلام کرد دو مأمور پلیس زخمی حالشان وخیم است و در قسمت مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند، اما یکی از شهروندان زخمی به علت شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته‌است. 
از سوی دیگر پدر شرور فوت‌شده هم شناسایی و برای تحقیق به دادسرا احضار شد. وی گفت: «پسرم مغازه لوستر‌فروشی داشت، اما از مدتی قبل شروع به مصرف مواد‌مخدر روانگردان کرد. او هر زمانی مواد روانگردان مصرف می‌کرد، حالش بد می‌شد و کار‌های عجیبی انجام می‌داد. همین موضوع باعث اختلاف ما شده‌بود و او خانه مجردی اجاره کرد و تنهایی زندگی می‌کرد. روز حادثه متوجه شدم او پس از مصرف مواد به سوی مأموران پلیس و شهروندان تیراندازی کرده و باعث شهادت سه مأمور و زخمی شدن چند مأمور دیگر و چند شهرونده شده‌است.»
دختر مورد علاقه شرور فوت‌شده هم پس از شناسایی گفت: «مدتی قبل با شهروز آشنا شدم. قرار بود با هم ازدواج کنیم تا اینکه فهمیدم او مواد روانگردان مصرف می‌کند. او وقتی مواد مصرف می‌کرد، آدم‌های اطرافش را به صورت اشباح عجیب و غریب می‌دید و با آن‌ها درگیر می‌شد. مدتی قبل به من گفت اسلحه‌ای برای درگیری با اشباح خریده‌است. روز حادثه هم او مواد روانگردان و مواد‌مخدر گل مصرف کرده‌بود.»
برادر یکی از افراد زخمی هم به قاضی پرونده گفت: «برادرم برای خرید از خانه بیرون رفته‌بود که به ما خبر دادند در جریان تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌است. وقتی به بیمارستان رفتیم، او به ما گفت که مرد مسلحی مأموران را هدف قرار داده است و من و چند نفر دیگر هم در جریان آن زخمی شدیم. الان به دادسرا آمدم تا از مرد شرور و خانواده‌اش شکایت کنم.»
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار